• Significant growth expected in all three key trade show figures
  • Attractive supporting programme on industry topics of current interest
  • Central platform for the beverage industry in eastern Europe

Beviale Moscow is gearing up for the third time to be the central platform for the beverage industry in Eastern Europe. The organisers expect its success story to continue again from 27 February to
1 March this year, when the doors will be open at the Crocus Expo International Exhibition Center. Some 145 exhibitors (2017: 130) will have solutions on display covering the entire beverage manufacture and marketing process chain. Trade visitors (2017: about 4,000) looking for the right raw materials or efficient technology will get results, just like those with their eyes peeled for the perfect packaging or seeking inspiration from zappy marketing ideas. An extensive supporting programme covering wine, beer, PET and more will accompany the main event with its presentations, seminars and competitions.

• Signifikantes Wachstum in allen drei Messekennzahlen erwartet
  • Attraktives Rahmenprogramm zu aktuellen Branchenthemen
  • Zentrale Plattform für die Getränkeindustrie in Osteuropa

Bereits zum dritten Mal präsentiert sich die Beviale Moscow als zentrale Plattform für die osteuropäische Getränkeindustrie. Eine Fortschreibung der Erfolgsgeschichte erwarten die Veranstalter auch in diesem Jahr, wenn sich vom 27. Februar bis 1. März 2018 die Tore des Crocus Expo International Exhibition Center öffnen. Rund 145 Aussteller (2017: 130) bieten Lösungen zur gesamten Prozesskette der Getränkeherstellung und -vermarktung an. So werden die Fachbesucher (2017: rund 4.000) auf der Suche nach geeigneten Rohstoffen oder effizienter Technologie ebenso fündig wie jene, die nach passgenauer Verpackung oder Logistik Ausschau halten oder sich von spritzigen Marketing-Ideen inspirieren lassen möchten. Darüber hinaus begleitet ein umfangreiches Rahmenprogramm zu den Themen Wein, Bier, PET und einigen mehr das Branchenereignis mit Präsentationen, Seminaren und Wettbewerben.